Jeśli wiedziemy przedsiębiorstwo, które nie nastawia się na samym początku na prędką promocję oraz gigantyczny rozwój ogólnopolski, warto zrezygnować z ogłaszania swojego produktu w mediach czy także Internecie. Przede wszystkim mnóstwo na tym zaoszczędzimy, a to rzecz oczywista jest jednym z dowodów przez który wielu przedsiębiorców rezygnuje z takiego sposobu reklamowania własnego produkty. Wytwarzając produkty, jakich przeznaczenie będzie wyłącznie na rynek lokalny warto skorzystać z innych sposobów reklamowania własnego towaru, jaki przy okazji jest mnóstwo tańszy niż media, które w dzisiejszych czasach są wybitnie drogie.
Takimi sposobami są pomiędzy innymi neony, jakich wynajęcie jest mnóstwo tańsze, to naturalnie dzięki czemu tak wielu w kraju miejscowych biznesmenów decyduje się na ten sposób reklamowania swojego artykułu, jaki trafia do lokalnych kontrahentów, którzy mogą się dowiedzieć o tym produkcie nie musząc włączać telewizora czy również Internetu, które są sporo droższe, a tam reklamowane są inne towary. Niestety nie wszystkich biznesmenów w naszym kraju stać na propagowanie swojego towaru przez perfekcyjne do tego źródła, jakimi są telewizja czy też Internet, co wynika przede wszystkim z cen dyktowanych przez te źródła masowego przekazu. Niewielcy biznesmeni nie są w stanie zapłacić tak gigantycznych pieniędzy za reklamy w telewizji oraz Internecie, przez co wielu z nich szuka dużo tańszych sposobów reklamowania swojego towaru.
Ogromne ceny dyktowane w telewizji i Internecie zmuszają wielu przedsiębiorców do wypatrywania opcjonalnych sposobów reklamowania własnego produktu, które zarazem są niemało tańsze. Są nimi pomiędzy innymi neony reklamowe oraz moduły elektroniczne, na jakich każdy z przedsiębiorców ma swój czas za który należy rzecz jasna zapłacić. Niemniej jednak ceny w tym przypadku są sporo niższe aniżeli w przypadku reklam telewizyjnych, dzięki czemu cieszą się one tak wielkim zainteresowaniem. Jedyny minus w tego rodzaju sposobach reklamowania produktów jest ograniczenie zasięgiem do kontrahentów, ponieważ można tutaj mówić tylko o reklamie lokalnej.